زندگینامه ی جت لی

    یکی از بزرگترین ستاره های اکشن جهان "جت لی لیان جی" است که در 26 ,april ,1963 در حومه پکن پایتخت چین به دنیا امد. - قسمتی از زندگی نامه او را در زیر از زبان خود " جت لی " بخوانید :

- اعضای خانواده ی من عبارت بودند از مادر, دو خواهر و دو برادر که از من بزرگتر بودند.در دو سالگی پدر خود را از دست دادم و هیچ تصویری از او در ذهن ندارم و چون بچه اخر بودم مادرم نمیگذاشت هر کاری که کمی دران احتمال خطر می رفت انجام دهم ومن نمی توانستم کارهایی را که تمام بچه های هم سن من انجام می دادند را انجام دهم . من طوری بار امده بودم که اگر می گفتند " به این دست نزن " محال بود به ان دست بزنم . این اولین خاطرات کودکی من بودند و من در چنین حال و هوایی بزرگ شدم. 

  

ادامه دارد......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد