کاربران اندروید تاکنون ۶ میلیارد برنامه نصب کرده‌اند

شرکت گوگل اعلام کرد که در حال حاضر در حدود ۶ میلیارد برنامه کاربردی در دستگاه های اندرویدی تاکنون نصب شده است.

%کاربران اندروید تاکنون ۶ میلیارد برنامه نصب کرده‌اند

غول دنیای جستجو در ضمن اعلام کرد که روزانه در حدود ۵۵۰ هزار دستگاه اندرویدی فعال می‌شوند که رشد خوبی را نسبت به دو هفته پیش که در حدود ۵۰۰ هزار دستگاه بود نشان می‌دهد.

گوگل مدت زمانی در حدود ۲۰ ماه را برای رسیدن به چنین رکوردی منتظر مانده است و در حدود ۵ ماه پیش بود که این شرکت اعلام کرد در حدود دو میلیارد برنامه اندرویدی بر روی دستگاه‌های روبوت سبز نصب شده است و با یک حساب ساده در حدود یک میلیارد برنامه در ماه از سوی کابران اندروید نصب می‌شود.

از آنجایی که اندروید یک بستر باز و اوپن سورس است کاربران این پلنفرم می‌توانند از بیش از یک فروشگاه برنامه نصب کنند و به عنوان مثال آمازون جدیدترین شرکتی است که بک فروشگاه اندرویدی راه‌اندازی کرده است.

برای اینکه چشم انداز مناسبی در این مورد داشته باشیم چندی پیش بود که اپل اعلام کرد در حدود ۱۵ میلیارد برنامه و بازی از appstore دانلود شده است و این شرکت در ماه آوریل ۲۰۰۹ بود که اعلام کرد در حدود یک میلیارد برنامه دانلود شده است و در آوریل ۲۰۱۱ بود که این شرکت رکورد ۱۰ میلیارد برنامه را پشت سرگذاشت.

نمی توان منکر شد که رشد فروشگاه اپل در حد خوبی است رشدی که در اندروید دیده نمی‌شود زیرا فروشگاه اندروید مارکت در حال رشد رعد آسایی است.

به طور خلاصه می‌توان مطمئن بود با این رشد تلفن‌های همراه اندرویدی و فروشگاه‌های آن ،به زودی گوگل به رکورد اپل خواهد رسید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد